Ратнівська гімназія - СТОРІНКА ДЛЯ БАТЬКІВ
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 11.12.2016, 01:18

НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1 - гімназія ім. В.Газіна" смт Ратне

Меню сайту
Наше опитування
Чи подобається вам новий дизайн сайту?
Всього відповідей: 3
Статистика

СТОРІНКА ДЛЯ БАТЬКІВ

Памятка батькам першокласників

 

1. Любіть дитину. Не забувайте про тілесний контакт із нею. Знаходьте радість у спілкуванні. Дайте їй місце в сім’ї.

2. Нехай не буде жодного дня без прочитаної разом книжки.

3. Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся справами і проблемами дитини.

4. Дозвольте дитині малювати, розфарбовувати, вирізати, наклеювати, ліпити.

5. Відвідуйте з дитиною театри, організовуйте сімейні екскурсії.

6. Віддайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не вишуканому, дорогому одягу.

7. Обмежте перегляд телепередач до 30 хвилин на день.

8. зверніть увагу на те, що діти дещо знають про секс. Не дозволяйте цій темі домінувати.

9. Привчайте дітей до самообслуговування і формуйте трудові навички й любов до праці.

10. Не виховуйте з дитини лише споживача, нехай вона буде рівноправним членом сім’ї зі своїми правами й обов’язками.

Консиліум 1-х класів

Увага! Увага!

Наша гімназія 31 травня о 10.00 проводить конкурсний відбір для навчання у 1-му гімназійному класі.

Запрошуємо усіх бажаючих четвертокласників району та селища спробувати свої сили!

Розклад проведення ДПА

Шановні батьки майбутніх першокласників 2016-2017 рр!

Запрошуємо Вас прийти в школу для написання заяви про зарахування вашої дитини до 1-го класу.

Зразок заяви

 

Результати шкільних олімпіад 4-х класів

 

Завдання  шкільного етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика(для учнів 3-го  класу 2015 рік)

1. Напиши казку за початком.

Як дятлик провчив ледачого синка

Жив собі у лісі дятлик із сім'єю. І були в нього два синочки. Кожного дня тато вчив їх, як дерева лікувати. Старший синок старанно вчився. А молодший...

                                                                                                   12 балів

2. Склади ланцюжок слів (6 слів), де останній склад попереднього слова є першим складом наступного.

Малина,...,....

                                                                                                   6  балів

3. До поданих словосполучень добери словоспо­лучення, в які входять слова з прямим значенням:

гарячий привіт — ...;             світла думка — ...;

глибока ніч — ...;                   залізна воля — ... .

                                                                                                   4 балів

4. Продовж прислів'я:

Швидко казка мовиться ... .

Нема товариша - шукай, а ...  .

                                                                                                   2 бали

5. Допиши рядочки вірша.

Небо сонечком сіяє,                                 

...  ...  зігріває.

...  ...  радіють,

...  ...  зеленіють.

                                                                                                   6 балів

         Бажаємо успіху!                  Всього  - 30 балів

   Завдання шкільного етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

(для учнів 4-го  класу 2015 рік)

1. Склади текст за поданою кінцівкою.

….   Я дуже люблю і поважаю свою маму. Коли вона про­читає мій твір, то зрозуміє, як я її люблю, хоч дуже рідко кажу про це.

                                      12 балів

2. Відгадай слово.

Перший звук у цьому слові - приголосний, моя пара [з].

Другий звук - у ненаголошеному складі набли­жається до [е].

Наступний звук — сонорний приголосний, він є у слові пісня.

Голосний вказує на попередній м'який приго­лосний, він є у слові біль.

Приголосний, який завжди м'який.

                                                                                                        5 балів

3. Запиши слова у два стовпчики: споріднені слова і слова у різних граматичних формах.

Білий, білого, побілка, білизна, білому, білити, біленький, білим.

                                                                                                                4 бали

4. Постав правильно наголоси у словах та встав пропущені букви:

випадок, подруга, ц…нтнер, дрова, закла…ка, шофер, виразно, листопад, одина…цять, український.

                                                                                                                8 балів

5. Добери слово-синонім до фразеологізмів:

Як грім із ясного неба — ....

Обвести навколо пальця — ....

Сидіти як на голках — ....

Склади речення з одним із них.

                 5 балів

Бажаємо успіху!          Всього  - 34 бали  

Пам'ятка для батьків

1. Тільки разом у співпраці зі школою та громадськістю можна добитися бажаних результатів у вихованні й навчанні ваших дітей.

2. Обов’язково постійно цікавтесь розвитком, навчанням і поведінкою ваших дітей. Для цього відвідуйте заняття, батьківські збори, зустрічайтесь із класним керівником і вчителями школи.

3. Щоденно цікавтесь навчанням дитини. Радійте її успіхам, допомагайте узагальнювати, співставляти, аналізувати вивчене, прочитане, побачене. Не дратуйтесь через кожну невдачу, що спіткає дитину, не карайте й не ображайте її гідності, а допоможіть зрозуміти й усвідомити помилки, недоробки, загартуйте її силу волі своєю допомогою й розумінням.

4. Привчайте дитину до самонавчання й самоконтролю у виконанні домашніх завдань і обов’язків. Надавайте розумну допомогу в їхньому виконанні. Важливо викликати інтерес до навчання, але не муштрою й силою, а добрим словом, підтримкою, порадою, терпінням і ласкою.

5. Сприяйте тому, щоб дитина сформувала в собі активну життєву позицію: брала участь у всіх класних, шкільних заходах, концертах, щоб не боялася декламувавти, співати, танцювати, виконувала б сумлінно шкільні доручення. Для цього необхідно бути в курсі шкільного життя, цікавитися планами дитини щоденно, допомагати готуватися до уроків, підтримувати в дитині впевненість і сміливість.

ЄДИНІ ПЕДАГОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ПОВЕДІНКИ УЧНІВ

НА УРОКАХ, ПІД ЧАС ПЕРЕРВ, ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ УЧНІВ

 

  1. В школу учень повинен приходити за 10-15 хвилин до початку навчальних занять і відразу йти до кабінету, де буде проходити урок .
  2. Учні, що запізнилися, допускаються до занять після того, як дають щоденник черговому вчителеві, адміністраторові чи вчителеві, що проводить урок, для відповідного запису про спізнення.
  3. Кожен  учень школи повинен виконувати нормативні вказівки чергових вчителів та учнів.
  4. Чергові по школі та по класах повинні сумлінно виконувати свої обов’язки, забезпечувати підтримання чистоти і порядку в приміщенні та на подвір’ї школи.
  5. Учні зобов’язані з`являтися до школи чистими, і охайно одягненими, у шкільній формі. Зачіска має бути акуратною.
  6. Двічі  на місяць, в п’ятницю, кожен клас робить генеральне  прибирання кабінетів .
  7. Під час перерв учні повинні рухатися в коридорах спокійно, не заважаючи іншим, говорити впівголоса, ввічливо.
  8. Після закінчення уроків учні організовано в супроводі вчителя, що проводив  останній урок, залишають кабінет і школу.
  9. Залишатись в школі після занять можуть учні, які займаються громадськими справами, зайняті в гуртках, секціях.
  10. Всі учні повинні берегти шкільне майно, свої речі та речі товаришів, в зразковому стані утримувати підручники та літературу шкільної бібліотеки.
  11. За зіпсовані матеріальні цінності, що належать школі чи учням, за зіпсовані чи загублені підручники, за знищені рослини на території школи відшкодовують збитки батьки учнів, які заподіяли шкоду.                     ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:
  12. Носити в школі спортивну форму (тільки на уроках фізичної культури учні мають з`являтися в ній).
  13. Користуватися  мобільними телефонами під час уроків.
  14. Приносити до школи речі, не потрібні для занять чи приводити домашніх тварин у приміщення школи.
  15. Відвідування учнів школи сторонніми особами під час уроку без дозволу чергового адміністратора.                                                                                                      

Рекомендації батькам з контролю за виконанням школярем домашніх завдань

Шановні батьки!

- Контролюючи виконання домашніх завдань, проявляйте терпимість і повагу до особистості своєї дитини.

- Не порівнюйте його вміння з уміннями інших дітей.

- Не кричіть, краще визначте причину відсутності у дитини вміння виконати задану вправу.

- Створіть умови для успішного виконання дитиною домашнього завдання .

- Не намагайтеся виконувати за свого сина чи дочку домашнє завдання, це послужить їм погану службу.

- Заохочуйте завзятість і прояв характеру у досягненні мети.

- Вимагайте від своєї дитини уважного прочитання інструкцій з виконання навчальних завдань , формулювання питань .

- Вивчайте його детальному вивченню змісту матеріалів підручника, його довідкових матеріалів , правил та інструкцій .

- Розвивайте його увагу і уважність при виконанні домашніх завдань .

- Хваліть дитину за своєчасно і якісно виконане домашнє завдання .

- Демонструйте її досягнення перед іншими членами сім'ї, братами і сестрами.

- Для того, щоб полегшити своїй дитині виконання домашніх завдань, купуйте їй енциклопедії, словники та довідкові посібники з різних предметів, довідники на інформаційних носіях.

- Формуйте звичку доводити розпочату справу до кінця, навіть якщо доведеться чимось жертвувати.

- Якщо ви вважаєте, що ваша дитина відчуває перевантаження по якомусь з навчальних предметів, зверніться за роз'ясненням і допомогою до вчителя – предметника або завуча .

- Купуйте своїй дитині логічні ігри, що сприяють формуванню посидючості, терпіння і відповідальності.

- Не відмахується від питань дитини. Цим ви погіршуєте проблеми, пов'язані з підготовкою домашнього завдання .

Конкурсний відбір до 1-го гімназійного класу

Початкова школа - це цілий світ! Для дитини, що прийшла до школи, починається нове життя, повне чудес, відкриттів, труднощів і проблем.

Школа - це єдина в світі реальність, призначена спеціально для дітей. Від того, як протікає життя дітей в школі, особливо в початковій школі, залежить благополуччя подальшого життя людини. Ми добре розуміємо, що кожен вік унікальний, своєрідний, тому й кожна сходинка освіти має свої особливості. 

Результати  шкільних  олімпіад

серед  учнів  2-4 класів

2015 р.

 

 

Прізвище, ім’я  учня

Клас

Місце

Вчитель

 

                       Українська  мова

Корецька Олена

Сопронюк Аніта

Аврамук Олександра

Гурська Ангеліна

Дейнека Вікторія

Муковоз Софія

Філіпчук Катерина

Корпас Каріна

Деркач Роман

Коляда Юліана

Мартинюк Катерина

Круш Софія

Пась Олександра

Тарасюк Арсен

Мішкова Вероніка

Грицевич Вікторія

Чернецька Тетяна

Тарасюк Валерія

 

2-А

2-А

2-В

3-Б

4-А

2-А

2-Б

2-Б

2-Б

2-В

3-Б

4-В

4-Б

2-А

2-В

3-А

4-Б

4-Б

I

I

I

I

I

II

II

II

II

II

II

II

II

III

III

III

III

III

Сашко В.Й.

Сашко В.Й.

Томащук О.В.

Гурська Н.В.

Поприго В.К.

Сашко В.Й.

Ковальчук Л.О.

Ковальчук Л.О.

Ковальчук Л.О.

Томащук О.В.

Гурська Н.В.

Арсенюк Н.П.

Кіперчук Р.В.

Сашко В.Й.

Томащук О.В.

Силивонюк Г.Г.

Кіперчук Р.В.

Кіперчук Р.В.

             Математика

Аврамук Олександра

Матвійчук Софія

Мартинюк Катерина

Чернецька Тетяна

Ленартович Ярослав

Деркач Роман

Сопронюк Аніта

Грінчук Домініка

Коляда Юліана       

Гурська Ангеліна

Дейнека Вікторія

Семенюк Мілана

 Грицевич Вікторія

Чак Владислав

2-В

3-Б

3-Б

4-Б

2-Б

2-Б

2-А

2-Б

2-В

3-Б

3-Б

3-Б

3-А

4-А

I

I

I

I

II

II

II

II

II

II

II

III

III

III

 

Томащук О.В.

Гурська Н.В.

Гурська Н.В.

Кіперчук Р.В.

Ковальчук Л.О.

Ковальчук Л.О.

Сашко В.Й.

Ковальчук Л.О.

Томащук О.В.

Гурська Н.В.

Поприго В.К.

Гурська Н.В.

Силивонюк Г.Г.

Поприго В.К.

 

        Природознавство

Аврамук Олександра

Савчук Вікторія

Чак Владислав

Бляшук Софія

Коляда Юліана

Олексюк Ілля

Дейнека Вікторія

Грінчук Домініка

Корпас Каріна

Михалевич Максим

Грицевич Вікторія

Мартинюк Катерина

Пінкевич Артем

Макарук Софія

 

2-В

3-А

4-А

2-В

2-В

3-В

4-А

2-Б

2-Б

2-Б

3-А

3-Б

3-Б

4-Б

I

I

I

II

II

II

II

III

III

III

III

III

           III

        III

Томащук О.В.

Силивонюк Г.Г.

Поприго В.К.

Томащук О.В.

Томащук О.В.

Ковальчук Н.А.

Поприго В.К.

Ковальчук Л.О.

Ковальчук Л.О.

Ковальчук Л.О.

Силивонюк Г.Г.

Гурська Н.В.

Гурська Н.В.

Кіперчук Р.В.

 

  Бажаємо успіхів в майбутньому!

                     

Поради батькам першокласників

Вчимося робити уроки

Весь день з'їдають уроки. Вони, немов хижаки, позбавляють малюків улюблених ігор, спілкування з друзями, прогулянок з близькими людь­ми. Поступово отруюючи дитяче життя, домашні завдання, врешті-решт, стають важкою повинністю, майже покаранням. А це вже небезпечно, адже від розпачу лише один крок до небажання вчитися.

Звідси висновок: витрата учнем непомірне великої кількості часу на приготування уроків — сигнал неблагополуччя — явище ненормальне і неприпустиме.

То як бути з часом?

Які причини тривалого, невідступного, розпачливого і безпомічно­го сидіння за виконанням домашнього завдання?

Спробую відповісти на ці запитання.

Чітке встановлення часу для занять

Посадити малюка за уроки... Хто з вас не знає, що часто це досить копіткий і тривалий процес. Тому з перших днів навчання дайте відчути маленькому школярику: яка б не була надворі погода, яка б цікава пере­дача не йшла по телебаченню, які б приємні гості не прийшли з візи­том — уроки мають бути зроблені і зроблені добре.

Тут дуже важливо виробити звичку до ретельності занять, тобто чітко встановити час для їх виконання і починати роботу завжди в один і той самий час. Малюк має твердо засвоїти: відступити від цього правила можна лише через якісь надзвичайні обставини.

Погодьтеся, якщо ми хочемо привчити дитину мити шию або чисти­ти зуби, щоранку день за днем невблаганно змушуватимемо її це робити доти, поки процедура не стане звичкою. Навряд чи ми відкладемо умивання на зручний для дитини час і, звичайно, завжди зуміємо напо­лягти на своєму.

Але куди зникає батьківська непохитність, коли справа стосується уроків?

Люблячі мами і тата найчастіше втрачають свою владу і підкоряють­ся синові чи доньці, бажання яких стають головними. Зателефонували — і можна півгодини побалакати з другом, показують цікаві мультфіль­ми — ще на трішечки відкладемо заняття, друзі кличуть на вулицю (гу­ляти ж потрібно!) — і батьки дозволяють перенести уроки «на потім».

Що ж виходить? Сумна картина. Малюк береться до роботи пізно, до того ж утомлений, сильно збуджений, розсіяний і у стані «цейтноту». Добре, якщо він встигне хоч як-небудь виконати уроки на завтра, щоб прийти в школу ледь підготовленим.

Хочете знати, до чого призводить подібне поводження з домашнім зав­данням? Будь ласка: виховує в школяра ставлення до уроків, як до справи другорядної, посередньої. То чи варто дивуватися, якщо незабаром у пер­шокласника виникнуть невдачі у такій «незначній» справі як навчання.

Повага до розумової праці

 Безумовно, правильно роблять ті батьки, які з перших шкільних днів дають зрозуміти дітям: уроки за своєю важливістю знаходяться на одно­му рівні із найсерйознішими і найважчими дорослими заняттями, що потребують зосередженості. Не треба приховувати своєї поваги до ро­зумової праці першокласника, а навпаки, намагайтеся всіляко демонст­рувати її. Повірте, дитина зуміє гідно оцінити це.

Якщо раніше у малюка не було справ, котрі дорослі не могли б перервати або зовсім скасувати за власним розсудом, то тепер він навчається; йому не можна заважати працювати, не можна турбувати без потреби, не можна шуміти. Тому телевізор вимкнений або його дивляться в іншій кімнаті, при­глушивши звук, ходять тихо, розмовляють неголосно. Будьте певні: навіть страшенний пустун і «непосида» стане менше вертіти головою, підхоплюва­тися і відволікатися, якщо переконається в повазі до його розумової праці.

Сталість робочого місця

 Хтось може заявити: «Яка різниця, де учню готувати уроки? Аби було

зручно сидіти і ніхто не чинив перешкод, ось і все». Виявляється, різниця є.

Справа в тому, що у будь-якої людини (а в дитини тим більше), ви­робляється установка не тільки на певний час, але і на певне місце для роботи. Коли вона зміцнилася, буває достатньо сісти за звичний стіл, як виникає бажання швидше взятися до роботи.

Тому правильно роблять у тих сім'ях, де на початку навчання ку­пують не тільки необхідні шкільні речі, але й письмовий стіл із поли­цею для книжок. Якщо житлові умови цього не дозволяють, треба виділити дитині якесь постійне місце, щоб вона могла завжди тримати там книги і зошити, не перекладаючи їх туди-сюди залежно від потреб домашніх.

Як облаштувати робоче місце школяра

 Письмовий стіл краще поставити далі від батареї парового опален­ня, але не зовсім далеко від вікна. Не під кватиркою, але так, щоб її мож­на було час від часу тримати відчиненою. Адже свіже повітря необхідне для розумової праці.

Дуже важливо правильно підібрати стіл і стілець. Якщо дитина суту­литься — затримується її інтелектуальний розвиток, тому що крово­носні судини передавлені і мозок недоодержує кисню. Крім того, суту­ла постава погіршує настрій, створює передумови до депресії. До того ж, згорблена людина просто некрасива. У Японії, наприклад, із сутули­ми навіть не вітаються, вважаючи їх нечемними.

Намагайтеся, щоб світло від лампи падало на письмовий стіл зліва, тоді ручка не відкидатиме тіні.

А за уроки садовити малюка треба не голодним, але щоб він і не переїв.

Включення в роботу

Зізнайтеся чесно, чи із задоволенням ви займаєтеся важкою, необ­хідною, але не занадто захоплюючою справою? Звичайно, ні. І най­важчим виявляється початок — період включення у роботу. Змуси­ти себе взятися за неї, а потім виконувати з повною віддачею непро­сто навіть дорослому. Ми відтягуємо час, знаходимо якісь, нібито потрібні, справи, аби віддалити неминуче заняття, і тільки накопи­чуємо внутрішнє роздратування. А потім, уже взявшись до роботи, витрачаємо сили: не стільки на неї, скільки на подолання свого не­вдоволення. Проте, усім прекрасно відомо, поступово роздратуван­ня згасає. Ми втягуємося у справу і вона проходить без примушування, без насильства над собою, найчастіше навіть з цікавістю: нуд­не стає захоплюючим.

Подібне відбувається і з дітьми. Початковий період роботи для них важкий і неприємний, а вольових ресурсів у малюків значно менше, ніж у дорослих.

Тому включення в роботу — це та стадія виконання домашнього завдання, яка вимагає серйозної уваги батьків із перших місяців шкільно­го життя дитини.

Подивіться, як ваші діти беруться за уроки, скільки часу проходить із моменту сідання за стіл до тієї хвилини, коли справді починається робо­та. Мабуть, хвилин п'ятнадцять, а буває і набагато більше.

Чому? Дитина відволікається. Звичайно в маленького школяра існує кілька приводів для відволікання.

Один із них, на перший погляд, діловий. Спочатку треба знайти по­трібний підручник чи зошит, потім заточити олівець. Раптом виявляєть­ся, що в ручці скінчилася паста, а лінійку залишив у класі. Потім з'ясо­вується, що завдання з математики забув, треба подзвонити товаришу. Час йде, а робота не почалася.

Буває і так, що малюк зовсім не виявляє ніяких зовнішніх ознак діяльності, а просто сидить, дивлячись у підручник. Можливо, він міркує над розв'язанням важкої задачі? Швидше за все, просто не вклю­чився в роботу, або мріє про щось приємне, або байдуже дивиться в одну точку.

Третій привід — гра. Навіть всівшись готувати уроки, малюк лег­ко може загратися, побачивши на столі олов'яного солдатика, який залишився з учорашнього дня, деталі конструктора, іграшкову ма­шинку.

При цьому в гру малюк втягується непомітно для самого себе. Спо­чатку треба було відсунути солдатика, щоб він не заважав відкрити зо­шит. Солдатик упав. Хотів підняти його, але на очі потрапила машинка. Миттєво виникла думка: посадити солдатика в машинку. У результаті заняття скінчилися, почалася гра.

У будь-якому із цих випадків процес включення в роботу перери­вається і щоразу доводиться починати наново. Якщо часті відключен­ня стають звичайною справою, готування уроків так і не виходить із початкової стадії і перетворюється в щоденні ненависні, але неминучі тортури.

Чи можна позбавити маленького трудівника страждань? Звісно!

Створіть звичку — «пусковий механізм», відпрацюйте незмінний порядок підготовки до виконання домашніх завдань. Перед заняттями приберіть зі столу все зайве і приготуйте тільки необхідне для роботи. Визначте постійне місце для кожного предмета. Домовтеся: усі до­поміжні речі, якими доведеться користуватися (лінійку, гумку, олівець та інші дрібниці) — класти праворуч від себе. Підручники і зошити — ліворуч. Те, що сьогодні вже не знадобиться, одразу вкладати в порт­фель, якщо це потрібно наступного дня в школі, або прибирати в чітко визнач

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • 2016
    Конструктор сайтів - uCoz