Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 15.07.2020, 01:52

НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1 - гімназія ім. В.Газіна" смт Ратне

Меню сайту
Статистика

Соціально-психологічна служба

Протидія булінгу

 

 

Сьогодні, 1 червня, відзначають Міжнародний день захисту дітей - в Україні святу виповнюється вже 22 роки. А у всьому світі його відзначають вже 61 рік з однією метою - захистити малюків планети від насильства, голоду, неможливість отримання освіти, медобслуговування та інших бід. Діти складають приблизно 20-25% населення в кожній країні. В Україні цей день не є вихідним, але для дітей завжди виглядає особливо святково: це веселі заходи, концерти, морозиво, перший день літа та початок літніх канікул. 

 

 

 

 

 

 

 

Діяльність Національної дитячої гарячої лінії

Міністерство освіти і науки України повідомляє, що під час пандемії СОVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні виклики (лист Міністерства освіти і науки України від 19.05.2020 № 6/645-20).

З метою надання безкоштовної інформаційної, правової та психологічної консультації для дітей, в Україні діє Національна дитяча гаряча лінія.

На «гарячу» лінію можуть звертатися не лише діти, але й дорослі ‒ батьки, вихователі, вчителі – для консультування з питань порушення прав дітей.

Національна дитяча гаряча лінія, діяльність якої забезпечує Громадська організація «Ла Страда – Україна», надає консультації в телефонному та онлайн – режимах в будні дні з 12:00 до 20:00, короткий номер 116111 (безкоштовно з мобільних телефонів), 0800500225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).

 

 

 

 

  

 

4- травня  Міжнародний день протидії булінгу!!!

 

У світі 4 травня відзначається Міжнародний день протидії булінгу. Булінг (цькування) – тривожна тенденція, особливо для сучасного дитячого середовища. За результатами дослідження, проведеного UNICEF у 2017 році, 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років стикалися з проблемою булінгу (цькування) впродовж останніх трьох місяців, а 24% дітей стали жертвами цього явища. Дитині важко впоратись з цією проблемою самотужки і допомога та підтримка батьків дуже важлива. На жаль, більшість жертв булінгу приховує це від батьків. Із проявами булінгу в Україні стикаються 8 із 10 дітей. Такі дані оприлюднили в Українському інституті дослідження екстремізму. Таке явище, як шкільне цькування однолітків, поширюється по всьому світу, бо насильницька модель поведінки стає дедалі популярнішою. Зазвичай об'єктом знущань (жертвою) булінґу вибирають тих, у кого є дещо відмінне від однолітків. Відмінність може бути будь-якою: особливості зовнішності, манера спілкування, поведінки, незвичайне захоплення, соціальний статус, національність, релігійна належність. Найпоширенішими формами булінґу є : словесні образи, глузування, залякування, вимагання грошей, фізичне насилля тощо. Як захиститися? Що повинні робити батьки? Найкраще написати і зареєструвати офіційну заяву, адже керівництво навчального закладу несе особисту відповідальність за створення безпечного і комфортного середовища для кожного. Якщо вчителі та адміністрація не розв’язали проблему, не варто зволікати із написанням відповідної заяви до поліції.

 

 

 

 

 

Вправа «Закінчи речення»

Мета: показати різноманіття можливостей усвідомлення своєї внутрішньої сутності. 
Час проведення: 15 хв.

Процедура: вправа виконується письмово в зошиті.

1. Я - ...

2. Я вмію ...

3. Я хочу ...

4. Зовні я ...

5. Мені хотілося б бути в ідеалі ...

6. Мені можна ...

7. Мені не можна ...

8. Я можу навчитися ...

9. Як юнак (дівчина) я ...

10. Як школяр я ...

11. У класі я ...

12. На вулиці я ...

13. Вдома я ...

14.Коли закінчу школу, я ...

15. Я буду ...

16. Я можу бути партнером ...

17. Я можу працювати ...

18. Я люблю ...

19. Я не люблю ...

20. Я мрію ...

21. Я сподіваюся ...

22. Я вірю ...

23. Я відчуваю себе...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тайм-менеджмент для дітей на карантині

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам декілька оригінальних завдань, які допоможуть навчити дитину планувати свій час протягом дня, ставити короткострокові та довгострокові цілі та досягати їх.

Завдання також допоможуть дитині аналізувати свої дії протягом певного часу та стануть гарним підґрунтям для формування навичок планування й розвитку самоусвідомлення та дисципліни.

Мій час: учимося планувати. Завдання орієнтоване на розвиток здатності дитини планувати власну діяльність, раціонально розподіляти час, розуміти, навіщо необхідно знати точний час, бути пунктуальною у школі й удома. Дитині пропонується розглянути малюнки й намалювати на годинниках стрілки, що вказуватимуть на час її занять.

Мій тиждень: учимось планувати справи. Це завдання допоможе дитині навчитись планувати свій час і важливі справи, ставити щоденні цілі й досягати їх, а також оцінювати виконану роботу. Завдання являє собою планер, у якому дитині пропонується записати справи, які їй треба виконати впродовж тижня.

Ти – зірка! Вчимося планувати. Це завдання допоможе дитині розвивати навички культури праці, вміння організовувати та планувати роботу, раціонально розподіляти час, приймати рішення. Виконуючи завдання, дитина долучатиметься до корисних справ у родині, вчитиметься планувати та виконувати дії у власному побуті, робити відповідальний вибір, бути успішною.

Хочу, можу, треба: вчимося ставити цілі. Це завдання допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, планувати їх досягнення, вчитися бачити необхідні для цього можливості й ресурси. Робота над завданням сприятиме розвитку мислення, відчуття відповідальності, учитиме аналізувати свої потреби.

Мої цілі: учимося планувати. Це завдання допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, ретельно планувати їх досягнення, учитися заздалегідь бачити користь (добрі наслідки), яку можна отримати в разі позитивного результату. Робота над завданням сприятиме розвитку мислення, відчуття відповідальності, учитиме аналізувати себе і свої справжні потреби.

Учимося складати план дій. Це завдання допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, планувати їх досягнення, вчитися бачити необхідні для цього можливості й ресурси. Дитині пропонується подумати й сформулювати три свої цілі і поміркувати, що і в який термін зробити, щоб їх досягти.

Шукаємо шляхи розв’язання проблем. Це завдання сприятиме формуванню соціальної та громадянської компетентностей, розвитку вміння мислити логічно. Дитині пропонується поміркувати, що, на її думку, є найбільшою проблемою країни, а також визначити, як можна вирішити цю проблему за допомогою грошей, освіти та відносин з іншими людьми.

Плануємо своє життя. Завдання сприятиме формуванню соціальної компетентності дитини, розвиватиме вміння управляти часом, емоційний інтелект. Дитині пропонується поміркувати й написати ціль/цілі на найближчий рік у деяких сферах свого життя. Дитина вчитиметься основ тайм-менеджменту й розвиватиме партнерські стосунки з батьками.

Аналізуємо дії впродовж дня. Це завдання допоможе дитині проаналізувати свій день і навчитися орієнтуватися в часі. Завдання стане гарним підґрунтям для формування навичок планування й розвитку самоусвідомлення.

 

 

 

 

 

 

 

ПІДБІРКА ДЛЯ СТАБІЛІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ

Викладаємо перелік дієвих вправ для самодопомоги, розроблених  психологами:

1)Скористайтесь шкалами для визначення тривожних станів:
- Розпізнати симптоми панічних атак: http://bit.ly/2TXcgod - Шкала самооцінки тривоги: http://bit.ly/2Wh0434

2) Розробіть "ЕКСТРЕНУ ВАЛІЗУ" для самодопомоги при емоційно стресових ситуаціях. Скачати форму можна тут: http://bit.ly/2Wl1kSW

3) Щодня виконуйте вправу для стабілізації та подолання стресу "БЕЗПЕЧНЕ МІСЦЕ"
Аудіозапис вправи: http://bit.ly/2INSUM1
(для виконання вправи прослухайте аудіозапис з інструкціями)
Дана вправа ефективна, коли людині необхідно пережити стресові обставини, а також коли людина починає переживати напливи неприємних спогадів, почуттів і думок. 
Навички активної уяви пов'язані з пригадуванням стабілізуючих образів задіюють нейронну мережу, яка відповідає за внутрішню стабілізацію та ефективне подолання стресу.

4) Навчіться техніці  "ПРОТИСТРЕСОВЕ ДИХАННЯ"
(Виконайте цю вправу самі і навчіть тих, хто поруч).

Повільно виконуйте глибокий вдих через ніс (на 1-2-3-4); на піку вдихання  затримайте дихання (на 1-2), після чого зробіть видих через рот (або як зручно) якомога повільніше (на 1-2-3-4-5-6). 

Це заспокійливе дихання. Постарайтеся уявити собі, що з кожним глибоким вдихом і тривалим видихом ви поступово позбавляєтеся від стресової напруги, ніби «видихаєте її через трубочку».
Виконуйте цю вправу 5-10-ть разів

5) У випадку дезорієнтації від надмірних емоцій, виконайте дієву вправу "5-4-3-2-1". Ця вправа допоможе вам швидко повернутися до реальності, по черзі активуючи п'ять органів відчуттів та увімкне лобну за рахунок називання слів.
Інструкція:
 - Роздивіться навколо себе та знайдіть очима 5 предметів синього кольру. Назвіть їх;
- Прислухайтеся та почуйте 4 різних звуків. Назвіть їх;
- Доторкніться рукою та відчуйте 3 різні поверхні. Назвіть, які вони на дотик;
- Відчуйте два різні запахи. Назвіть їх;
- Визначте щось на смак. Назвіть, що ви відчули на смак? (можливо, ви відчуєте смак у роті, а якщо маєте можливість, то випийте трішки води та відчуйте, який у неї смак).

6) І наостанок, вправа "Обійми метелика", яка допоможе вам за 2 хв синхронізувати півкулі мозку та відновити внутрішній спокій: http://bit.ly/2xDybYL

ВАЖЛИВО: 
Кожну з цих вправ варто виконати декілька разів заздалегідь, для того щоб ви вчасно застосувати її у випадку стресової ситуації. Так ви більш імовірно згадаєте, що варто зробити.

 

Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лініяНаціональна дитяча гаряча лінія
Гаряча лінія
Національна гаряча лінія з питань запобігання насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінаціїНаціональна гаряча лінія
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • 2020
    Конструктор сайтів - uCoz