Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 11.12.2019, 20:56

НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1 - гімназія ім. В.Газіна" смт Ратне

Меню сайту
Статистика

Розділ 5. Особливості організації освітнього процесу та застосовуваних у ньому педагогічних технолог

Організація навчальної й позанавчальної діяльності учнів спрямована на формування ключових компетентностей та забезпечує інтеграцію загальноосвітніх програм, додаткових освітніх послуг і виховних заходів, що дозволяє одержати запланований результат освіти - "модель" випускника.

    Освітня програма реалізується через упровадження педагогічних технологій, орієнтованих на:

- всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб;

- формування цінностей;

- розвиток самостійності, творчості та допитливості;

- розвиток самостійності і креативності мислення;

- активізацію діяльності здобувачів освіти;

- формування комунікативної культури;

- відстеження індивідуального розвитку дитини.

Для реалізації освітньої програми використовуються види педагогічних технологій:

- технології управління;

  • класно-урочна:

Основною формою є класно-урочна система. У закладі використовується гнучка структура уроку, що передбачає сукупність і взаємодію важливих елементів та їх цілей на різних рівнях і в різноманітних поєднаннях, що призводить до інноваційних форм навчання. Разом з традиційними уроками різних типів (формування компетентностей, розвитку компетентностей, перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей, корекції основних компетентностей, комбінований урок) педагоги закладу застосовують інноваційні форми організації освітнього процесу (екскурсії, віртуальні подорожі, спектаклі, квести, дебати, дослідження, проектування, дослідницька діяльність  тощо).

  • технології навчання:
  • традиційні технології навчання (бесіда, фронтальне опитування тощо);
  • індивідуальна робота;
  • технології співпраці (робота в парах, трійках, групах);
  • технології критичного мислення;
  • технологія проектного навчання;
  • технологія міжпредметної інтеграції;
  • ігрові технології;
  • інформаційно-комунікативні технології.
  • технології виховання:
  • рольова гра;
  • позитивна оцінка;
  • організація та проведення традиційних свят, конкурсів;
  • театральні та концертні виступи;
  • технологія підтримки;
  • мозкові штурми.
  • методичні технології:
  • формування пізнавальних умінь (написання творів, виконання практичних і творчих робіт);
  • формування комунікативних умінь (спілкування, розвязання конфліктів);
  • формування вмінь пошуку необхідної інформації (робота з бібліотечними ресурсами, Інтернет-ресурсами).
  • технології діагностики:
  • моніторинг участі здобувачів освіти в освітньому процесі (контроль поточної успішності, предметне тестування, олімпіади, ЗНО);
  • психолого-педагогічний супровід учасників освітнього процесу.
  • технології, спрямовані на особистісно-орієнтоване, розвивальне навчання, індивідуалізацію:
  • проблемне навчання;
  • диференційоване навчання;
  • особистісно-орієнтоване навчання;
  • інтерактивне навчання;
  • проектне навчання;
  • дослідницьке навчання;
  • ігрове навчання;
  • навчання у співпраці;
  • інформаційно-комунікаційні технології;
  • здоровязбережувальні технології.

Застосування сучасних освітніх технологій не відкидає традиційної методики викладання, а є складовою системи педагогічних технологій як сукупності методів, методичних прийомів, форм організації навчальної діяльності, що забезпечують досягнення очікуваних результатів.

Педагогічні технології впроваджуються в освітній процес через освітні проекти:

 

Початкова школа

Базова середня

 школа

Старша школа

Педагогіч-ний колектив

Батьківсь-кий колектив та громадсь-кість

«Інтелект України»

«Профорієнта-ція»

 

«Профільне навчання»

«Моніто-ринг  якості освіти»

 

 

Поглиблене вивчення предметів

 

 

Тренінги

 

 

«Інформацій-но-комукаційні технології»

 

 

 

 

 

 

 

 

«Оновлена школа»

 

«Шкільна бібліотека»

 

«Обдарованість»

«Фінансова грамотність»

“Подвіря школи – територія нашого життя”

«Національно-патріотичне виховання»

«Інформаційно-навчальне середовище»

 

Розвиток творчих, інтелектуальних, організаторських, спортивних здібностей забезпечується  в позанавчальний час в гуртках, секціях, ЦДЮТ, ДЮСШ. У закладі освіти працюють 13 гуртків художньо-естетичного, туристсько-краєзнавчого, військово-патріотичного, еколого-натуралістичного, соціально-реабілітаційного напряму; 3 спортивні секцій: волейбол, баскетбол, теніс.

  Учні набувають досвіду громадянської активності, самоврядування, демократичного лідерства через діяльність шкільної президентсько-парламентської республіки.

 

Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лініяНаціональна дитяча гаряча лінія
Гаряча лінія
Національна гаряча лінія з питань запобігання насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінаціїНаціональна гаряча лінія
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • 2019
    Конструктор сайтів - uCoz