Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 24.09.2018, 13:32

НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1 - гімназія ім. В.Газіна" смт Ратне

Меню сайту
Статистика

Розділ 5. Особливості організації освітнього процесу та застосовуваних у ньому педагогічних технолог

Організація навчальної й позанавчальної діяльності учнів спрямована на формування ключових компетентностей та забезпечує інтеграцію загальноосвітніх програм, додаткових освітніх послуг і виховних заходів, що дозволяє одержати запланований результат освіти - "модель" випускника.
Рівень кваліфікації педагогів закладу високий. Загальна кількість педагогічних працівників – 64. З них 33 мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»; 8 - «спеціаліст першої категорії»; 10 - «спеціаліст другої категорії»; 11 - «спеціаліст».
У колективі працює 13 педагогів, які мають педагогічне звання «вчитель-методист», 12 – «старший учитель». 9 педагогів нагороджені знаком «Відмінник освіти».
Стаж роботи:
До 5 років – 7
6-10 років – 10
11-20 років – 14
Більше 20 років – 31
Освітня програма реалізується через упровадження педагогічних технологій, орієнтованих на:
- всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб;
- формування цінностей;
- розвиток самостійності, творчості та допитливості;
- розвиток самостійності і креативності мислення;
- активізацію діяльності здобувачів освіти;
- формування комунікативної культури;
- відстеження індивідуального розвитку дитини.
Для реалізації освітньої програми використовуються види педагогічних технологій:
- технології управління;
класно-урочна:
Основною формою є класно-урочна система. У закладі використовується гнучка структура уроку, що передбачає сукупність і взаємодію важливих елементів та їх цілей на різних рівнях і в різноманітних поєднаннях, що призводить до інноваційних форм навчання. Разом з традиційними уроками різних типів (формування компетентностей, розвитку компетентностей, перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей, корекції основних компетентностей, комбінований урок) педагоги закладу застосовують інноваційні форми організації освітнього процесу (екскурсії, віртуальні подорожі, спектаклі, квести, дебати, дослідження, проектування, дослідницька діяльність тощо).
технології навчання:
традиційні технології навчання (бесіда, фронтальне опитування тощо);
індивідуальна робота;
технології співпраці (робота в парах, трійках, групах);
технології критичного мислення;
технологія проектного навчання;
технологія міжпредметної інтеграції;
ігрові технології;
інформаційно-комунікативні технології.
технології виховання:
рольова гра;
позитивна оцінка;
організація та проведення традиційних свят, конкурсів;
театральні та концертні виступи;
технологія підтримки;
мозкові штурми.
методичні технології:
формування пізнавальних умінь (написання творів, виконання практичних і творчих робіт);
формування комунікативних умінь (спілкування, розв’язання конфліктів);
формування вмінь пошуку необхідної інформації (робота з бібліотечними ресурсами, Інтернет-ресурсами).
технології діагностики:
моніторинг участі здобувачів освіти в освітньому процесі (контроль поточної успішності, предметне тестування, олімпіади);
психолого-педагогічний супровід учасників освітнього процесу.
технології, спрямовані на особистісно-орієнтоване, розвивальне навчання, індивідуалізацію:
проблемне навчання;
диференційоване навчання;
особистісно-орієнтоване навчання;
інтерактивне навчання;
проектне навчання;
дослідницьке навчання;
ігрове навчання;
навчання у співпраці;
інформаційно-комунікаційні технології;
здоров’язбережувальні технології.
Застосування сучасних освітніх технологій не відкидає традиційної методики викладання, а є складовою системи педагогічних технологій як сукупності методів, методичних прийомів, форм організації навчальної діяльності, що забезпечують досягнення очікуваних результатів.
Педагогічні технології впроваджуються в освітній процес через освітні проекти:

Початкова школа

Базова середня

школа

Старша школа

Педагогіч-ний колектив

Батьківсь-кий колектив та громадсь-кість

«Інтелект України»

«Профорієнта-ція»

 

«Профільне навчання»

«Моніто-ринг якості освіти»

 

 

Поглиблене вивчення предметів

 

 

Тренінги

 

 

«Інформацій-но-комукаційні технології»

 

 

 

 

 

 

 

 

«Оновлена школа»

 

«Шкільна бібліотека»

«Освіта для сталого розвитку в дії»

«Обдарованість»

«Фінансова грамотність»

Подвіря школи – територія нашого життя”

«Національно-патріотичне виховання»

«Інформаційно-навчальне середовище»

Розвиток творчих, інтелектуальних, організаторських, спортивних здібностей забезпечується в позанавчальний час в гуртках, секціях, ЦДЮТ, спортивній школі. У школі працюють 15 гуртків театрального, вокального, танцювального, образотворчого, технічного, декоративного мистецтв; 3 спортивні секцій: волейбол, баскетбол, теніс.
Учні набувають досвіду громадянської активності, самоврядування, демократичного лідерства через діяльність шкільної президентсько-парламентської республіки.

Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лініяНаціональна дитяча гаряча лінія
Гаряча лінія
Національна гаряча лінія з питань запобігання насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінаціїНаціональна гаряча лінія
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • 2018
    Конструктор сайтів - uCoz