Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 21.10.2019, 21:56

НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1 - гімназія ім. В.Газіна" смт Ратне

Меню сайту
Статистика

Розділ 2. Очікувані результати навчання здобувачів освіти

        Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати педагогічний колектив у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів.

Рівень соціальної та культурної зрілості випускника школи, ступінь виявлення його здатності до усвідомленої продуктивної діяльності є критерієм якості освітньої програми.

       Сформованість ключових компетентностей відповідно до вимог державних освітніх стандартів:

спілкування державною мовою;

спілкування іноземними мовами;

математична компетентність;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

інноваційність;

екологічна компетентність;

інформаційно-цифрова компетентність компетентність;

уміння вчитися впродовж життя;

ініціативність і підприємливість;

громадянські та соціальні компетентності;

обізнаність і самовираження у сфері культури;

екологічна грамотність і здорове життя

 

Модель випускника початкової школи

 

  • рівень освіти відповідає вимогам Державного стандарту;
  • сприймає, аналізує, інтерпретує, критично оцінює інформацію;
  • висловлює думки, почуття та ставлення, взаємодіє з іншими особами письмово та в режимі реального часу, дотримується норм літературної мови;
  • сприймає інформацію, висловлену іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, та критично оцінює таку інформацію;
  • застосовує досвід математичної діяльності для пізнання навколишнього світу;
  • критично оцінює факти, поєднує новий досвід з набутим раніше і творчо його використовує для розв’язування проблем природничого характеру;
  • усвідомлює наслідки використання інформаційних технологій для себе, суспільства, навколишнього світу та сталого розвитку, дотримується етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії;
  • усвідомлює цінність власного життя та збереження здоров’я;
  • виявляє підприємливість та поводиться етично для поліпшення здоров’я, безпеки та добробуту.
  • має розвинуте почуття власної гідності, діє з урахуванням власних прав і свобод, поважає права і гідність інших осіб, протидіє проявам дискримінації та нерівного ставлення до особистості;
  • усвідомлює себе громадянином України, аналізує культурно-історичні основи власної ідентичності, визнає цінність культурного розмаїття;
  • дотримується принципів демократичного громадянства, бере активну участь у житті шкільної спільноти, місцевої громади.
  • пізнає себе через художньо-творчу діяльність та мистецтво.
  • керується правилами безпечної і чесної гри, уміє боротися, вигравати і програвати; усвідомлює значення фізичних вправ для здоров’я, емоційного задоволення, гартування характеру, самовираження та соціальної взаємодії.

Основний очікуваний результат – готовність до навчання в базовій середній школі.

Модель випускника базової середньої школи

  • рівень освіти відповідає вимогам Державного стандарту;
  • чітко, лаконічно та зрозуміло формулює думку, аргументує, доводить правильність тверджень;
  • критично осмислює  інформацію, джерела її отримання та використовує її для різних потреб;
  • здійснює спілкування іноземною мовою в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою, розуміє на слух зміст автентичних текстів;
  • оперує текстовою та числовою інформацією, встановлює відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо);
  •  адекватно використовує досвід, обирає й застосовує доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
  • усвідомлює значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного й оборонного потенціалу держави, успішного вивчення інших предметів;
  • усвідомлює важливість інформаційних технологій для ефективного розв’язування математичних задач;
  • розпізнає проблеми, що виникають у довкіллі, будує та досліджує природні явища і процеси;
  • усвідомлює важливість природничих наук як універсальної мови науки, техніки та технологій, ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях;
  • уміє аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних, враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень;
  • моделює власну освітню траєкторію, аналізує, контролює, коригує та оцінює результати своєї навчальної діяльності;
  • генерує нові ідеї, вирішує життєві проблеми, аналізує, прогнозує, ухвалює оптимальні рішення, аргументує та захищає свою позицію;
  • уміє співпрацювати в команді, висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів;
  • проявляє  рівне ставлення до інших незалежно від статків, соціального походження, відповідальність за спільну справу, налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків;
  •  поважає права людини, займає активну позицію щодо боротьби із дискримінацією;
  • виявляє культурну самоідентифікацію, повагу до культурного розмаїття у глобальному суспільстві;
  • усвідомлює себе  як відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства;
  • проявляє себе емоційно стійким членом суспільства, здатним  вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище,  успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі;
  • виявляє готовність до вибору професії і реалізації шляхів подальшої освіти.
    Основний очікуваний результат – готовність до навчання в профільній  середній школі.

Модель випускника повної середньої школи

  • рівень освіти відповідає вимогам Державного стандарту;
  • уміє  ставити запитання і розпізнавати проблему,  міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах;
  • грамотно висловлюється  рідною мовою, доречно та коректно вживає в мовленні термінологію з окремих предметів, чітко, лаконічно та зрозуміло формулює  думку, аргументує, доводить правильність тверджень;
  • критично осмислює  інформацію, джерела її отримання та використовує її для різних потреб;
  • здійснює спілкування іноземною мовою в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою, розуміє на слух зміст автентичних текстів, здійснює спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
  • ефективно користується  навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов;
  • оперує текстовою та числовою інформацією, встановлює відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо);
  •  адекватно використовує досвід, обирає й застосовує доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
  • усвідомлює значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного й оборонного потенціалу держави, успішного вивчення інших предметів;
  • уміє використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях
  • усвідомлює важливість інформаційних технологій для ефективного розв’язування математичних задач;
  • розпізнає проблеми, що виникають у довкіллі, будує та досліджує природні явища і процеси;
  • усвідомлює важливість природничих наук як універсальної мови науки, техніки та технологій, ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях;
  • уміє аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних, враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень;
  • моделює власну освітню траєкторію, аналізує, контролює, коригує та оцінює результати своєї навчальної діяльності;
  • генерує нові ідеї, вирішує життєві проблеми, аналізує, прогнозує, ухвалює оптимальні рішення, аргументує та захищає свою позицію;
  • уміє співпрацювати в команді, висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів;
  • проявляє  рівне ставлення до інших незалежно від статків, соціального походження, відповідальність за спільну справу, налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків;
  •  поважає права людини, займає активну позицію щодо боротьби із дискримінацією;
  • виявляє культурну самоідентифікацію, повагу до культурного розмаїття у глобальному суспільстві;
  • соціально активний, проявляє  відповідальність та екологічну свідомість, готовність брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлює важливість  сталого розвитку для майбутніх поколінь.
  • усвідомлює себе  як відповідального члена громади і суспільства, що розуміє демократичні принципи і механізми функціонування громадянського суспільства;
  • проявляє себе емоційно стійким членом суспільства, здатним  вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище,  успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.

Основний очікуваний результат:

випускник школи – патріот країни, ініціативний, творчий, здатний до навчання протягом життя, фізично і духовно розвинена  особистість, яка виявляє креативність , підприємливість, здоровий оптимізм при розв’язанні життєвих проблем.

 

Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лініяНаціональна дитяча гаряча лінія
Гаряча лінія
Національна гаряча лінія з питань запобігання насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінаціїНаціональна гаряча лінія
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • 2019
    Конструктор сайтів - uCoz