Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 15.11.2018, 12:19

НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1 - гімназія ім. В.Газіна" смт Ратне

Меню сайту
Статистика

Розділ 2. Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати педагогічний колектив у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів.
Рівень соціальної та культурної зрілості випускника школи, ступінь виявлення його здатності до усвідомленої продуктивної діяльності є критерієм якості освітньої програми.
Сформованість ключових компетентностей відповідно до вимог державних освітніх стандартів:
спілкування державною мовою;
спілкування іноземними мовами;
математична компетентність;
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;
інноваційність;
екологічна компетентність;
інформаційно-цифрова компетентність компетентність;
уміння вчитися впродовж життя;
ініціативність і підприємливість;
громадянські та соціальні компетентності;
обізнаність і самовираження у сфері культури;
екологічна грамотність і здорове життя

Модель випускника початкової школи

рівень освіти відповідає вимогам Державного стандарту;
сприймає, аналізує, інтерпретує, критично оцінює інформацію;
висловлює думки, почуття та ставлення, взаємодіє з іншими особами письмово та в режимі реального часу, дотримується норм літературної мови;
сприймає інформацію, висловлену іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, та критично оцінює таку інформацію;
застосовує досвід математичної діяльності для пізнання навколишнього світу;
критично оцінює факти, поєднує новий досвід з набутим раніше і творчо його використовує для розв’язування проблем природничого характеру;
усвідомлює наслідки використання інформаційних технологій для себе, суспільства, навколишнього світу та сталого розвитку, дотримується етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії;
усвідомлює цінність власного життя та збереження здоров’я;
виявляє підприємливість та поводиться етично для поліпшення здоров’я, безпеки та добробуту.
має розвинуте почуття власної гідності, діє з урахуванням власних прав і свобод, поважає права і гідність інших осіб, протидіє проявам дискримінації та нерівного ставлення до особистості;
усвідомлює себе громадянином України, аналізує культурно-історичні основи власної ідентичності, визнає цінність культурного розмаїття;
дотримується принципів демократичного громадянства, бере активну участь у житті шкільної спільноти, місцевої громади.
пізнає себе через художньо-творчу діяльність та мистецтво.
керується правилами безпечної і чесної гри, уміє боротися, вигравати і програвати; усвідомлює значення фізичних вправ для здоров’я, емоційного задоволення, гартування характеру, самовираження та соціальної взаємодії.
Основний очікуваний результат – готовність до навчання в базовій середній школі.
Модель випускника базової середньої школи
рівень освіти відповідає вимогам Державного стандарту;
чітко, лаконічно та зрозуміло формулює думку, аргументує, доводить правильність тверджень;
критично осмислює інформацію, джерела її отримання та використовує її для різних потреб;
здійснює спілкування іноземною мовою в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою, розуміє на слух зміст автентичних текстів;
оперує текстовою та числовою інформацією, встановлює відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо);
адекватно використовує досвід, обирає й застосовує доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
усвідомлює значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного й оборонного потенціалу держави, успішного вивчення інших предметів;
усвідомлює важливість інформаційних технологій для ефективного розв’язування математичних задач;
розпізнає проблеми, що виникають у довкіллі, будує та досліджує природні явища і процеси;
усвідомлює важливість природничих наук як універсальної мови науки, техніки та технологій, ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях;
уміє аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних, враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень;
моделює власну освітню траєкторію, аналізує, контролює, коригує та оцінює результати своєї навчальної діяльності;
генерує нові ідеї, вирішує життєві проблеми, аналізує, прогнозує, ухвалює оптимальні рішення, аргументує та захищає свою позицію;
уміє співпрацювати в команді, висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів;
проявляє рівне ставлення до інших незалежно від статків, соціального походження, відповідальність за спільну справу, налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків;
поважає права людини, займає активну позицію щодо боротьби із дискримінацією;
виявляє культурну самоідентифікацію, повагу до культурного розмаїття у глобальному суспільстві;
усвідомлює себе як відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства;
проявляє себе емоційно стійким членом суспільства, здатним вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище, успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі;
виявляє готовність до вибору професії і реалізації шляхів подальшої освіти.
Основний очікуваний результат – готовність до навчання в профільній середній школі.
Модель випускника повної середньої школи
рівень освіти відповідає вимогам Державного стандарту;
уміє ставити запитання і розпізнавати проблему, міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах;
грамотно висловлюється рідною мовою, доречно та коректно вживає в мовленні термінологію з окремих предметів, чітко, лаконічно та зрозуміло формулює думку, аргументує, доводить правильність тверджень;
критично осмислює інформацію, джерела її отримання та використовує її для різних потреб;
здійснює спілкування іноземною мовою в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою, розуміє на слух зміст автентичних текстів, здійснює спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
ефективно користується навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов;
оперує текстовою та числовою інформацією, встановлює відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо);
адекватно використовує досвід, обирає й застосовує доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
усвідомлює значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного й оборонного потенціалу держави, успішного вивчення інших предметів;
уміє використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях
усвідомлює важливість інформаційних технологій для ефективного розв’язування математичних задач;
розпізнає проблеми, що виникають у довкіллі, будує та досліджує природні явища і процеси;
усвідомлює важливість природничих наук як універсальної мови науки, техніки та технологій, ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях;
уміє аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних, враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень;
моделює власну освітню траєкторію, аналізує, контролює, коригує та оцінює результати своєї навчальної діяльності;
генерує нові ідеї, вирішує життєві проблеми, аналізує, прогнозує, ухвалює оптимальні рішення, аргументує та захищає свою позицію;

Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лініяНаціональна дитяча гаряча лінія
Гаряча лінія
Національна гаряча лінія з питань запобігання насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінаціїНаціональна гаряча лінія
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • 2018
    Конструктор сайтів - uCoz