Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 19.04.2021, 12:54

НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1 - гімназія ім. В.Газіна" смт Ратне

Меню сайту
Статистика

Інклюзивне навчання

         

 «Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти

дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх

навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання,

з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності

таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).  

          

     Нумікон    16.03.2021р. 

Нумікон  наглядно пояснює математичні дії за допомогою

мультисенсорного підходу   Розвиває пізнавальний інтерес, навички міркування ,

логічне мислення , абстрактне мислення та навички неординарних рішень . За

допомогою візуального , кінестетичного ( тактильні відчуття та внутрішні відчуття -

враження , емоції та синтез відчуттів , пов'язаних з рухом у просторі) підходу нумікон

ілюструє додавання та віднімання , подвоєння , зменшення навпіл , ділення та

множення , а також відсотки , частки та десятичні числа з використанням фігур .

Нумікон сприяє розвитку обох півкуль мозку ,задіює сильні сторони дітей -

здатність навчатись спостерігаючи , здатність навчатись на практиці , здатність

розпізнавати зразки . Важливість та легкість засвоєння цієї програми в тому ,що

в навчальному процесі задіяна максимальна кількість каналів сенсорного сприйняття

дитини - зір , слух , дотик , а також підключається рух та мовлення . Навчальний процес

відбувається в ігровій формі , завдяки чому дитина не втомлюється , легко сприймає та

засвоює інформацію . Діти пізнають математику з основ , що дає їм впевненість в школі .

   Побудова інклюзії в школі:ролі основних

учасників та дієві підходи.    ( 14.04.2021р.)

Рекомендації для вчителів щодо впровадження

інклюзивної освіти.                 (09.04.2021 р.)

«Одягни блакитне»: 2 квітня Міжнародний день поширення інформації про аутизм !

  https://scontent.flwo1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/29872744_1657169941056524_5946004676459287032_o.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=65WQf8uRFbkAX9Z8jlU&_nc_ht=scontent.flwo1-1.fna&oh=3d3d09c04b0fcee11ae2d05e7233527a&oe=60807605     

Тиждень мозку. Фахівцям для роботи (25.03.2021р.)

 

https://scontent.flwo1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/161971318_1739280366233184_6808742326400276444_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-3&_nc_sid=825194&_nc_ohc=UMMvgJ7HibkAX9VpcCN&_nc_ht=scontent.flwo1-1.fna&oh=92d85121329dc4faa1c1003c789f8f3b&oe=60813092    

Масажна пальчикова гра "Їжак-дивак". (20.03.2021р.)

Інклюзія в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному

процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення

навчалися і проводили час разом.   ( 19.03.2021 р.)

       

Інклюзивне навчання:

  • Ґрунтується на правах людини і принципах рівності.
  • Спрямоване на всіх дітей і дорослих, особливо тих, хто є виключеним з загальної системи навчання.
  • Це процес усунення бар’єрів в системі освіти та системі підтримки. ( 10.03.2021 р.)

                  

Основа інклюзивного навчання .   Всі учні:

  • Можуть навчатися різними методами і в різний період часу.
  • Мають індивідуальні здібності й особливості.
  • Хочуть відчувати, що їх розуміють і цінують.
  • Мають різне походження і бажають, щоб їх відмінності поважалися.
  • Пізнають скрізь.    ( 05.03.2021р.)

       

Кожна дитина – особлива. Незалежно від стану здоров'я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, кожна

людина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освіти решти людей.

Саме цей принцип є основним в організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.   ( 26.02.2021р.)                                                                                       

“Ау”, ­– кричать люди, якщо заблудять у лісі. Це означає: “я сам, відгукніться, хто чує”.

Слово “аутизм” теж цього кореня, воно походить від грецького autos –“сам”, а аутизм — “занурення у себе”.

«ЛЮДИ ДОЩУ» – ХТО ВОНИ? АБО ЩО ВИ ЗНАЄТЕ ПРО АУТИЗМ? (18.02.2021р.)

Поруч із нами ростуть незвичайні діти, їх називають «дітьми дощу»: вони грають з предметами не так,

як більшість, вони радіють іншому. Для них не існує норм і правил, звичних для нас, їм незрозуміло і нецікаво те,

що роблять звичайні дівчатка та хлопчики. У них свій, закритий для сторонніх світ, але їм дуже потрібна наша

допомога, підтримка і розуміння.  

            Аутизм і його характеристики .Аутизм (розлади аутистичного спектру (РАС) – це стан, який виникає

внаслідок порушення розвитку головного мозку і характеризується вродженим та всебічним дефіцитом соціальної

взаємодії та спілкування. Його неможливо вилікувати, проте з часом можна скоригувати і адаптувати людину до

соціального життя. Розлади аутистичного спектру починаються у дитинстві, проте зберігаються у підлітковому

і дорослому віці.

       У більшості випадків ці стани проявляються у перші 5 років життя .Діагностувати ризик розвитку аутизму

можна вже в 1,5 річному віці дитини за допомогою спеціального скринінгового тесту. Люди з аутизмом можуть

бути надзвичайно обдарованими, проте їм потрібно набагато більше часу, щоб навчитися чомусь дуже простому.

Рівні розумової діяльності у людей з РАС варіюють в надзвичайно широких межах – від важкого порушення

функцій до чудових невербальних когнітивних навичок. Такі діти проявляють здібності – іноді просто геніальні –

до малювання, музики, конструювання, математики тощо. При цьому інші сфери життя не будуть цікавити дитину.

 Аутизм у чотири рази частіше вражає хлопчиків, ніж дівчаток. Якщо говорити про причини аутизму, є багато

факторів, які підвищують вірогідність появи у дитини РАС, в тому числі фактори навколишнього середовища і

генетики. Немає науково обґрунтованих даних щодо зв’язку між вакциною проти кору, коклюшу та краснухи

і розвитком аутистичних розладів у дітей, оскільки ураження мозку відбувається ще на етапі внутрішньоутробного

розвитку плода. До 6 років мозок дитини активно засвоює інформацію. І якщо намагатися розвивати 

«дитину дощу» до цього віку.  ( 08.02.2021р.)

         

 Розвивальні ігри та вправи для дітей ЗПР.  ( 05.02.2021р.)

       Корекція затримки психічного розвитку дітей потребує тривалої і систематичної роботи, яка охоплює всі види її

діяльності. Через це дуже важливо, щоб корекційним завданням було підпорядковане не тільки заняття, а й режимні

моменти, організація дозвілля дитини, де знайдуть корисне застосування різні розвиваючі ігри, відповідно до віку

і можливостей дитини.  Подібні розвиваючі ігри можна з успіхом проводити й вдома, тим самим підтримуючи

навчальний потенціал дитини. 

  • Гра «Закрий!»

Мета: вчити сприймати, порівнювати, виділяти предмети схожі та відмінні за формою.
Матеріал: дві баночки контрастного розміру, маленькі та великі кульки (кришечки).
Хід: Показати дитині дві баночки, вказати, що одна баночка велика, а друга – маленька.

Потім продемонструвати маленькі і великі кульки. Великі кульки потрібно зібрати у велику баночку,

а маленькі – в маленьку (показ). Після виконання завдання попросити закрити баночки відповідними кришечками.

  • Гра «Де звучить?»

Мета: розвиток зорової і слухової уваги, навичок орієнтування у просторі.
Матеріал: будь-яка іграшка, яка створює звук.
Хід: Показати іграшку дитині. Поторохтіть іграшкою, щоб дитина звернула на неї увагу, а потім іграшка

відводиться в сторону і знову торохтить. Дитина із закритими очима повинна вказати напрям звідки іде звук.

Гра повторюється 2-3 рази.

  • Гра «Хто як говорить?»

Мета: спонукати дитину повторювати звуконаслідувальні слова.
Матеріал: іграшки добре відомих дитині тварин або їх зображення.
Хід: Показати дитині по черзі іграшки, назвати їх. Запитати: Як говорить котик? (мяу-мяу ). Собака? (гав-гав) тощо.

  • Гра «Прищепки»

Мета: корекція дрібної моторики пальців.
Матеріал: прищепки, аркуш картону/лінійка/мотузка, силуети одягу.
Хід: Прищепки в грі використовуються як тренажер для пальчиків. 
Вирізати з паперу декілька силуетів різного одягу (кофтинка, спідниця, шкарпетки, сорочка та ін.). 

Попросити дитину допомогти Вам розвісити білизну на мотузку за допомогою прищіпок.
Якщо у Вас немає часу виготовити силуети – можна прищіпки чіпляти на міцний аркуш паперу чи широку лінійку.

  • Гра «Оплески»

Мета: розвиток фонематичного сприйняття.
Хід: Дитина має плеснути в долоні стільки разів, скільки предметів знаходиться на столі;

Дорослий повільно ритмічно плескає в долоні – дитина повинна відтворити кількість оплесків.

Примітка: спочатку кількість предметів та оплесків має не перевищувати 3. З часом кількість і темп оплесків збільшується.  

Вправи та ігри на розвиток мислення і пам'яті - відео ролики (25.01.2021р.)

    

 

Державна служба якості освіти України
Державна служба якості освіти УкраїниДержавна служба якості освіти України
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лініяНаціональна дитяча гаряча лінія
Гаряча лінія
Національна гаряча лінія з питань запобігання насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінаціїНаціональна гаряча лінія
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • 2021
    Конструктор сайтів - uCoz