Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Понеділок, 19.04.2021, 12:54 |
НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1 - гімназія ім. В.Газіна" смт Ратне | |
Вітаю Вас на нашому сайті! |
|
Інклюзивне навчання дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).
Нумікон наглядно пояснює математичні дії за допомогою мультисенсорного підходу Розвиває пізнавальний інтерес, навички міркування , логічне мислення , абстрактне мислення та навички неординарних рішень . За допомогою візуального , кінестетичного ( тактильні відчуття та внутрішні відчуття - враження , емоції та синтез відчуттів , пов'язаних з рухом у просторі) підходу нумікон ілюструє додавання та віднімання , подвоєння , зменшення навпіл , ділення та множення , а також відсотки , частки та десятичні числа з використанням фігур . Нумікон сприяє розвитку обох півкуль мозку ,задіює сильні сторони дітей - здатність навчатись спостерігаючи , здатність навчатись на практиці , здатність розпізнавати зразки . Важливість та легкість засвоєння цієї програми в тому ,що в навчальному процесі задіяна максимальна кількість каналів сенсорного сприйняття дитини - зір , слух , дотик , а також підключається рух та мовлення . Навчальний процес відбувається в ігровій формі , завдяки чому дитина не втомлюється , легко сприймає та засвоює інформацію . Діти пізнають математику з основ , що дає їм впевненість в школі . Побудова інклюзії в школі:ролі основних учасників та дієві підходи. ( 14.04.2021р.) Рекомендації для вчителів щодо впровадження інклюзивної освіти. (09.04.2021 р.) «Одягни блакитне»: 2 квітня Міжнародний день поширення інформації про аутизм ! Тиждень мозку. Фахівцям для роботи (25.03.2021р.)
Масажна пальчикова гра "Їжак-дивак". (20.03.2021р.)Інклюзія в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом. ( 19.03.2021 р.)
Інклюзивне навчання:
Основа інклюзивного навчання . Всі учні:
Кожна дитина – особлива. Незалежно від стану здоров'я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, кожна людина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освіти решти людей. Саме цей принцип є основним в організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. ( 26.02.2021р.) “Ау”, – кричать люди, якщо заблудять у лісі. Це означає: “я сам, відгукніться, хто чує”. Слово “аутизм” теж цього кореня, воно походить від грецького autos –“сам”, а аутизм — “занурення у себе”. «ЛЮДИ ДОЩУ» – ХТО ВОНИ? АБО ЩО ВИ ЗНАЄТЕ ПРО АУТИЗМ? (18.02.2021р.)Поруч із нами ростуть незвичайні діти, їх називають «дітьми дощу»: вони грають з предметами не так, як більшість, вони радіють іншому. Для них не існує норм і правил, звичних для нас, їм незрозуміло і нецікаво те, що роблять звичайні дівчатка та хлопчики. У них свій, закритий для сторонніх світ, але їм дуже потрібна наша допомога, підтримка і розуміння. Аутизм і його характеристики .Аутизм (розлади аутистичного спектру (РАС) – це стан, який виникає внаслідок порушення розвитку головного мозку і характеризується вродженим та всебічним дефіцитом соціальної взаємодії та спілкування. Його неможливо вилікувати, проте з часом можна скоригувати і адаптувати людину до соціального життя. Розлади аутистичного спектру починаються у дитинстві, проте зберігаються у підлітковому і дорослому віці. У більшості випадків ці стани проявляються у перші 5 років життя .Діагностувати ризик розвитку аутизму можна вже в 1,5 річному віці дитини за допомогою спеціального скринінгового тесту. Люди з аутизмом можуть бути надзвичайно обдарованими, проте їм потрібно набагато більше часу, щоб навчитися чомусь дуже простому. Рівні розумової діяльності у людей з РАС варіюють в надзвичайно широких межах – від важкого порушення функцій до чудових невербальних когнітивних навичок. Такі діти проявляють здібності – іноді просто геніальні – до малювання, музики, конструювання, математики тощо. При цьому інші сфери життя не будуть цікавити дитину. Аутизм у чотири рази частіше вражає хлопчиків, ніж дівчаток. Якщо говорити про причини аутизму, є багато факторів, які підвищують вірогідність появи у дитини РАС, в тому числі фактори навколишнього середовища і генетики. Немає науково обґрунтованих даних щодо зв’язку між вакциною проти кору, коклюшу та краснухи і розвитком аутистичних розладів у дітей, оскільки ураження мозку відбувається ще на етапі внутрішньоутробного розвитку плода. До 6 років мозок дитини активно засвоює інформацію. І якщо намагатися розвивати «дитину дощу» до цього віку. ( 08.02.2021р.)
Розвивальні ігри та вправи для дітей ЗПР. ( 05.02.2021р.) Корекція затримки психічного розвитку дітей потребує тривалої і систематичної роботи, яка охоплює всі види її діяльності. Через це дуже важливо, щоб корекційним завданням було підпорядковане не тільки заняття, а й режимні моменти, організація дозвілля дитини, де знайдуть корисне застосування різні розвиваючі ігри, відповідно до віку і можливостей дитини. Подібні розвиваючі ігри можна з успіхом проводити й вдома, тим самим підтримуючи навчальний потенціал дитини.
Мета: вчити сприймати, порівнювати, виділяти предмети схожі та відмінні за формою. Потім продемонструвати маленькі і великі кульки. Великі кульки потрібно зібрати у велику баночку, а маленькі – в маленьку (показ). Після виконання завдання попросити закрити баночки відповідними кришечками.
Мета: розвиток зорової і слухової уваги, навичок орієнтування у просторі. відводиться в сторону і знову торохтить. Дитина із закритими очима повинна вказати напрям звідки іде звук. Гра повторюється 2-3 рази.
Мета: спонукати дитину повторювати звуконаслідувальні слова.
Мета: корекція дрібної моторики пальців. Попросити дитину допомогти Вам розвісити білизну на мотузку за допомогою прищіпок.
Мета: розвиток фонематичного сприйняття. Дорослий повільно ритмічно плескає в долоні – дитина повинна відтворити кількість оплесків. Примітка: спочатку кількість предметів та оплесків має не перевищувати 3. З часом кількість і темп оплесків збільшується. Вправи та ігри на розвиток мислення і пам'яті - відео ролики (25.01.2021р.)
|
|
2021 |
Конструктор сайтів - uCoz |