Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | П`ятниця, 26.02.2021, 19:36 |
НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1 - гімназія ім. В.Газіна" смт Ратне | |
Вітаю Вас Втік з уроку |
|
ГРУПА ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ
Відповідно до загальної мети освіти, місією початкової школи за Концепцією Нової української школи є різнобічний розвиток особистості дитини, формування в неї загальнокультурних і морально-етичних цінностей, ключових компетентностей, необхідних життєвих і соціальних навичок. Група продовженого дня (далі - ГПД) є однією з провідних форм організації життєдіяльності молодших школярів. Допомогти дитині сформувати та реалізувати свій пізнавальний і творчий потенціал, соціально адаптуватися, навчитися плідно використовувати свій вільний час – є одним із головних завдань школи, що розв’язується за допомогою ГПД. Основними завданнями групи продовженого дня є: забезпечення сучасної якості навчання та виховання, зміцнення розумового, фізичного, естетичного розвитку дитини. ГПД створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості всебічного виявлення і розвитку індивідуальних здібностей, запитів та інтересів дітей. У групах продовженого дня міцніше згуртовується колектив дітей. Для учнів початкових класів навчально-виховний процес – це фрагмент реального життя із системою конкретних стосунків. Група продовженого дня відкриває широкі можливості для органічного поєднання навчання і виховання учнів, заохочує їх брати участь у цікавих позакласних і позашкільних заходах, сприяє розвитку індивідуальних здібностей дітей.
Найголовніше – це зробити кожну дитину суб’єктом діяльності, формувати ставлення молодших школярів до світу, природи, людини, праці і до самого себе. Головне, щоб дитина була щасливою! Ігрові технології є однією з найефективніших форм навчання, яка дозволяє зробити цікавими і захоплюючими не тільки роботу учнів на творчо-пошуковому рівні, але й буденні кроки з вивчення предметів. Цікавість умовного світу гри робить позитивною, емоційно забарвленою монотонну діяльність із запам’ятовування, повторення, закріплення чи засвоєння інформації, а емоційність ігрового дійства активізує всі психічні процеси і функції дитини. Гра є діяльністю, що заповнює вільний час дитини. Гра для дитини – це творча, самостійна діяльність. Недаремно слова «гра» та «розвиток» зустрічаються майже завжди поряд. Найефективнішим способом навчити дитину мислити творчо є гра, і особливо гра розвивальна. Саме завдяки ігровим формам занять вдається залучити навіть пасивних учнів до систематичної розумової праці, дати дитині відчути успіх, повірити в свої сили. Багато дидактичних ігор містять елементи змагання. У них хтось виграє, а хтось програє. Такі ситуації допомагають формувати в учнів справедливе ставлення і до власних успіхів, і до тих, хто програв. Макаренко А. С. писав: «Гра має важливе значення в житті дитини... Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі...». Отже, гра, її організація -- ключ до організації виховання. У грі формується низка особливостей дитини, вона є своєрідною школою підготовки до праці. У грі виробляється спритність, витримка, активність. Це школа спілкування дитини. У грі найповніше виявляються індивідуальні особливості, інтелектуальні можливості, нахили, здібності дітей. Ефективними є проведення інтегрованих виховних заходів (свято-прогулянка, вікторина-прогулянка, конкурс-прогулянка, свято - екскурсія тощо). Для молодших школярів свято має особливе значення. Діти цього віку дуже емоційні, вразливі, їм притаманні яскравість та гострота сприйняття, прагнення до самовираження, реалізації своїх здібностей. Така співпраця є чудовою нагодою для неформального спілкування між дітьми та дорослими, батьками та вихователями. Кожен учасник святкового дійства може проявити себе і як виконавець, і як організатор. У дітей розвиваються творчі здібності, стимулюється впевненість у собі та ініціатива, реалізується потреба у спілкуванні. Крім того, цікава спільна робота створює сприятливі умови для формування дружнього колективу, що, звичайно, має неабияке значення у виховному процесі школярів. В гостях у казки... Творча майстерня Іги на групі продовженого дня Гра "Повтори рухи" Гра "Письменник" Рухлива гра"Мишоловка" Гра "Загадай бажання" Прогулянка до осіннього парку"Фортеця з листя"
Прогулянка-свято «Масляна»
Вітання найрідніших «8 Березня»
Робота з батьками Спільна, узгоджена робота сім'ї, школи – запорука успішного виховного впливу на дитину. Форми роботи з батьками: - регулярні педагогічні бесіди по програмі, складені на основі певного контингенту учнів і батьків; - групові консультації з окремих питань виховання і навчання; - індивідуальні консультації батькам; - залучення батьків до педагогічної самоосвіти, надання допомоги в цій справі. Ми - в бібліотеці Так ми граємось....... Рольова гра " Правила дорожнього руху "
|
|
2021 |
Конструктор сайтів - uCoz |