Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 12.08.2020, 01:51

НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1 - гімназія ім. В.Газіна" смт Ратне

Меню сайту
Статистика

ГРУПА ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

 

     Відповідно до загальної мети освіти, місією початкової школи за Концепцією Нової української школи є різнобічний розвиток  особистості дитини, формування в неї загальнокультурних і морально-етичних цінностей, ключових компетентностей, необхідних життєвих і соціальних навичок.

     Група продовженого дня (далі - ГПД) є однією з провідних форм організації життєдіяльності молодших школярів. Допомогти дитині сформувати та реалізувати свій пізнавальний і творчий потенціал, соціально адаптуватися,  навчитися плідно використовувати свій вільний час – є одним із головних завдань школи, що розв’язується за допомогою ГПД.

     Основними завданнями групи продовженого дня є: забезпечення сучасної якості навчання та виховання, зміцнення розумового, фізичного, естетичного розвитку дитини.

     ГПД створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості всебічного виявлення і розвитку індивідуальних здібностей, запитів та інтересів дітей.

     У групах продовженого дня міцніше згуртовується колектив дітей. Для учнів початкових класів навчально-виховний процес – це фрагмент реального життя із системою конкретних стосунків. Група продовженого дня відкриває широкі можливості для органічного поєднання навчання і виховання учнів, заохочує їх брати участь у цікавих позакласних і позашкільних заходах, сприяє розвитку індивідуальних здібностей дітей.

 

      Найголовніше – це зробити кожну дитину суб’єктом діяльності, формувати ставлення молодших школярів до світу, природи, людини, праці і до самого себе. Головне, щоб дитина була щасливою!

      Ігрові технології є однією з найефективніших форм навчання, яка дозволяє зробити цікавими і захоплюючими не тільки роботу учнів на творчо-пошуковому рівні, але й буденні кроки з вивчення предметів. Цікавість умовного світу гри робить позитивною,  емоційно забарвленою монотонну діяльність із запам’ятовування, повторення, закріплення чи засвоєння інформації, а емоційність ігрового дійства активізує всі психічні процеси і функції дитини. Гра є діяльністю, що заповнює вільний час дитини. Гра для дитини – це творча, самостійна діяльність. Недаремно слова «гра» та «розвиток» зустрічаються майже завжди поряд.

     Найефективнішим способом навчити дитину мислити творчо є гра, і особливо гра розвивальна. Саме завдяки ігровим формам занять вдається залучити навіть пасивних учнів до систематичної розумової праці, дати дитині відчути успіх, повірити в свої сили. Багато дидактичних ігор містять елементи змагання. У них хтось виграє, а хтось програє. Такі ситуації допомагають формувати в учнів справедливе ставлення і до власних успіхів, і до тих, хто програв.

     Макаренко А. С. писав: «Гра має важливе значення в житті дитини... Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі...».

     Отже, гра, її організація -- ключ до організації виховання. У грі формується низка особливостей дитини, вона є своєрідною школою підготовки до праці. У грі виробляється спритність, витримка, активність. Це школа спілкування дитини. У грі найповніше виявляються індивідуальні особливості, інтелектуальні можливості, нахили, здібності дітей.

     Ефективними є проведення інтегрованих виховних заходів (свято-прогулянка, вікторина-прогулянка, конкурс-прогулянка, свято - екскурсія тощо). Для молодших школярів свято має особливе значення. Діти цього віку дуже емоційні, вразливі, їм притаманні яскравість та гострота сприйняття, прагнення до самовираження, реалізації своїх здібностей. Така співпраця є чудовою нагодою для неформального спілкування між дітьми та дорослими, батьками та вихователями. Кожен учасник святкового дійства може проявити себе і як виконавець, і як організатор. У дітей розвиваються творчі здібності, стимулюється впевненість у собі та ініціатива, реалізується потреба у спілкуванні. Крім того, цікава спільна робота створює сприятливі умови для формування дружнього колективу, що, звичайно, має неабияке значення у виховному процесі школярів.

 

Image

 

 

Прогулянка-свято «Масляна»

 

 

Вітання найрідніших «8 Березня»

 

Робота з батьками

   Спільна, узгоджена робота сім'ї, школи – запорука успішного виховного впливу на дитину. Форми роботи з батьками:

 - регулярні педагогічні бесіди по програмі, складені на основі певного контингенту учнів і батьків;

 - групові консультації з окремих питань виховання і навчання;

 - індивідуальні консультації батькам;

 - залучення батьків до педагогічної самоосвіти, надання допомоги в цій справі.

         

Ми - в бібліотеці   " />

 

Так ми граємось....... " /> " /> " />

Рольова гра " Правила дорожнього руху "

" />   " />                          

                             " /> ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ НА ГРУПІ  ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ
1. Не запізнюйся на заняття.
2. Наполегливо опановуй знаннями, старанно виконуй домашні завдання.
3. Беззаперечно дотримуйся розпоряджень вихователя.
4. На заняттях уважно слухай, не займайся сторонніми справами.
5. Допомагай товаришам у навчанні.
6. Будь ввічливим з учителями, товаришами. Проси вибачення, коли вчинив якусь прикрість.
7. Тримай у чистоті і порядку своє місце.
8. Якщо погано себе почуваєш – повідом вихователя.
9. Дотримуйся правил поведінки в їдальні.
10. Чітко дотримуйся Статуту нашої школи, будь прикладом для інших, зупиняй тих, хто порушує дисципліну і порядок.
11. Попереджуй вихователя, коли ідеш додому.
12. Якщо треба про щось запитати, мовчки підніми руку.

  



 

Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лініяНаціональна дитяча гаряча лінія
Гаряча лінія
Національна гаряча лінія з питань запобігання насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінаціїНаціональна гаряча лінія
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • 2020
    Конструктор сайтів - uCoz