Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 19.04.2021, 11:57

НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №1 - гімназія ім. В.Газіна" смт Ратне

Меню сайту
Статистика

2 клас

                                                                                                                                      

Сьогодні є важливим усвідомлення того, що всі діти, незалежно від стану їхнього здоров’я та фізіологічних особливостей можуть і повинні мати рівний доступ до звичайного, повноцінного людського спілкування та якісної освіти. Основна мета інклюзивного навчання полягає не тільки в наданні знань. Це ще соціальна адаптація, завдяки якій дитина починає відчувати себе частиною суспільства. Слід пам’ятати, що особлива дитина – це не вирок, а виклик суспільству!

 

Для розвитку уваги, пам’яті, мислення, мовлення і уяви дітей з затримкою психічного розвитку, пропонується виконувати спеціальні вправи та різні розвивальні ігри. Процес навчання є  тривалим та складним, оскільки вимагає від них величезних вольових зусиль протягом усіх років навчання у початковій школі.

Вправа  «Продовж речення».                                                              

Мета: розвиток емоційно-вольової сфери, логічного мислення, мовлення.

      – Продовж запропоновані речення:

– Мама прийшла втомлена з роботи і я …….

– Молодша сестричка сумує і …….

– Квітка у вазоні опустила листочки і я……..

– Друг захворів і я…….

– У сестрички не виходить задача і я……

– Сіреньке кошенятко загубилося і я……

– Дівчинка плаче і я……

Вправа «Склади речення»

Мета: розвиток творчого мислення, уяви, мовлення.

– Із поданих трьох слів склади якомога більше речень: озеро, ліс, ведмідь / однокласники, школа, дорога  / весна, дерево, подвір’я. 

Наприклад: «У лісі, де живе ведмідь, є озеро».

Вправа «Хто так робить?»

Мета: розвиток логічного мислення, мовлення.

      –  Визнач предмет за його діями. – Хто так робить? 

– літає,      – падає, – покриває,        – блищить, – скрипить …

– світить,    – гріє, – усміхається,    – зігріває, – зеленіє, – біліє…

Вправа «Що спільного?»

Мета: розвиток логічного мислення, формування уміння виділяти спільні та відмінні риси у предметах. 

–  Назви спільні ознаки двох предметів:  чашка – тарілка,    м’яч – скакалка, стіл – диван,    книга – альбом, зошит – олівець,   машина-човен, озеро-річка, черевики-штани,    ролики-велосипед.

 Наприклад:  тарілка-чашка – посуд, можуть бути одного кольору, виготовлені з однакового матеріалу.

Державна служба якості освіти України
Державна служба якості освіти УкраїниДержавна служба якості освіти України
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лініяНаціональна дитяча гаряча лінія
Гаряча лінія
Національна гаряча лінія з питань запобігання насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінаціїНаціональна гаряча лінія
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • 2021
    Конструктор сайтів - uCoz